ثبت و پیگیری سفارش:

1-آیا برای خرید از دیجی ایستایل , حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر،با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد ولی دیجی ایستایل برای اعضا امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :
1) امکان ارسال خبر نامه
2) بهره مندی از تخفیفهای ویژه
3) اولویت ارسال اجناس محدود
4) اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید
5) احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی

2-آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

3-آیا می توانم کالاهایی که مجود نمی باشد را سفارش دهم؟

خیر، ثبت سفارش امکان پذیر نیست ولی امکان اطلاع رسانی در صورت تامین محصول و اضافه شدن آن به سایت برای اعضا(در صورتی که از طریق انتخاب گزینه «به من اطلاع بده» تمایل خود را به اطلاع یافتن از موجودی کالا اعلام کرده باشید) وجود دارد.

4- می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بلی، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد.

5-از وضعیت سفارشی را که ثبت کرده ام ,چگونه می توانم مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ،sms و Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.


6- زمان ارسال بسته های خریداری چقدر می باشد؟

زمان ارسال بسته ها خریداری شده توسط مشتریان بستگی به حجم و اندازه می باشد و بسته ها در روزهای کاری اداری از 8 روز تا 12 ارسال می شود.

7-در حال حاضر هیچ گونه کالای خریداری شده توسط مشتریان توسط فروشگاه اینترنتی دیجی ایستایل تحویل و تعویض نمی شود.
نحوه پرداخت:

تمامی پرداخت های دیجی ایستایل به صورت مستقیم درگاه بانکی می باشد.